.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

ممنون بلاگ اسکای...

10 سال پیش، اولین روزانه های کاملا شخصی من در سرور های بلاگ اسکای قرار گرفت.

خیلی چیزها از اون موقع عوض شده، شاید به قول دوستی که در کامنت ها اشاره کرده، دیگه تلفن عمومی نیست و همه یه گوشی موبایل دارند، تو همون موبایلشم کلی تغییرات ایجاد شده و گوشی 2600 من تبدیل شده به اندروید.

بگذریم که زمان میگذرد.

یادمه یه مدت بلاگ اسکای فیلت.ر بود، حقیقتش دلیلش رو نفهمیدم، یه مدتی فقط با دعوت نامه میشد عضو اون شد، یه مدتی بلاگ اسکای یه نرم افزار آفلاین درست کرده بود، یه چیزی مثل ورد، که باهاش تایپ میکردی و کلید فرستادن رو میزدی و نوشته ات منتقل میشد به سرور، برنامه ی جالبی بود، نمیدونم چرا دیگه ادامه ندادند و من هم سورس برنامه رو گم کردم.

10 سال پیش، من یه پسر 19 ساله ی خام بودم و دانشجوی یه شهرستان، الان نیم خام هستم و کارمند در یک کشورستان.

مطمئن هستم خیلی نوشته ها هست که باید برگردم و بخوانم تا برای خودم یاد آوری شه، از خوبی ها، خوشی ها، درد ها و رنج ها.

میتونستم بهتر باشم، میتونستم خیلی جاها درست تر تصمیم بگیرم، مخصوصا تو زندگی شخصیم، اما فکر کنم به کمی تخفیف و زیر سیبیلی رد کردن، زندگیم تو این 10 سال هدفمند بوده.

بلاگ اسکای، ممنون، به خاطر بودنت...

نظرات 5 + ارسال نظر
428 یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 21:32 http://blackcougar.blogsky.com

فک کنم وبلاگتون جزو آثار باستانی محسوب بشه

اون زمان که شما وبلاگ مینوشتی من فک میکردم ادرس ایمیل با www شروع میشه!!!!!!!!!!!!!!!!

اگه به ماشین علاقه داری شاید وبلاگم براتون جالب باشه
البته تازه شروع کردم و مطالب زیادی نداره امیدوارم در اینده پرمطلب بشه

مگهان دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 12:25 http://meghan.blogsky.com

یکی از بزرگترین حسرت های زندگیم اینه که چرا وبلاگ 6 7 ساله م رو به باد فنا دادم...
گرچه روزهای خوبی نبودن اون روزها... ولی روزهای عمرم بودن...با همه اتفاقاتشون ...
آفرین به شما که خاطرات و ثبت و ضبط کردی و شک نکن که زندگیت هدفمند بوده ... کم جوون 29 30 ساله ی بی کار تحصیل نکرده داریم ؟! شما تو شرایط ایده الی هستی اگه مثبت نگاه کنی باید بابت خیلی چیزا به خودت جایزه بدی

تراویس دوشنبه 12 آبان 1393 ساعت 19:13 http://travisbickle.blogsky.com/

من اون موقع عشق یاهو مسنجر بودم.و به نظر بنده حقیر بزرگترین ظلمی که به بشریت در اینترنت رخ داد همین حذف چت روم های یاهو بود.خدا خیر نده به کسی که این کار رو کرد.خدا عذابش بده و با قاتلین امام حسین محشورش بکنه انشالله.به زمین گرم بخوره ایشالا تو این شب عاشورا.

یه شکل هایی هم بود تایپ میکردیم میگفت یا هوووو هو هو

علیرضا چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 10:43

روزگارانی گذشته رفیق
خیلی خوبه که به اصلی ترین هدفت تو زندگی (کار و زندگی در کشورستان )رسیدی.
خیلی وقت ها به من میگفتی وجود این صندوقچه اسرار رو کتمان کن ، چیزی راجع بهش نگو ....

اوهوم، واقعا هدف اصلی من این بود؟

منو بگو که با یه وبلاگ 4 ساله اینقدر کلاس میذارم واسه همه!!!

به خدا، این همه کلاس، ما داریم به کجا ها میریم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد