.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

امان از رفیق ناباب...

ما یه رفیقی داریم که جدیدا به وزارت پست و تگرام و تلفن پیوسته.

عکس پرسنلی اش، عکس خودش هست با دختر 2 ساله اش که دارند از کوه بالا میروند، یه دست دختر تو دست پدر و دست دیگرش به عروسک، با یه کلاه و شلوارک.

آقا ما این عکس رو روزی 2 یا 3 بار میبینیم، حسودی میکنیم و دلمون میگیره.

حالا برداشته 3 روز پیش دوباره یه عکس فرستاده از خودش و دخترش کنار دیفال که ژست گرفتند.

باز جای شکرش باقیه که صداش به جایی نمیرسه، وگرنه برمیداشت میگفت تقصیر خودته، از بس که لجبازی و یکدنده ای...

نظرات 3 + ارسال نظر
isa masih دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 09:52 http://chaturbate.com/affiliates/in/OT2s/5xW1t/

دوست داشتی بیا توی این سایت بالا عضو شو.ایده ی کاملا نو جدیدیه.البته اگه خیلی با خودت حال میکنی این سایت خیلی بهت حال میده...!
امتحانش ضرر نداره اول آدرس سایت رو گوگل کن که بدونی چجور سایتی هست ندونسته اصلا نرو توش
اما اگر خواستی ثبتنام کنی لطفا با لینک من ثبتنام کن

شماها هنوز هستید؟
من فکر کردم منقرض شدید.

علیرضا دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 23:44

ای امان از رفیق ناباب....

مگ شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 11:32

این دوست شما با سارا خانم ما نسبتی ندارن ؟!

البته ایشون تو چشمای ما نگاه می کنن و میگن خیلی لجبازی و مغرور و بی خود ...
از مردهایی که دلشون برای بچه ها ضعف میره خوشم میاد . راستش باید بگم خیلی خیلی خوشم میاد .
همین.
پایدار باشید

من زیاد بچه دوست نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد