.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

نقطه سر خط...

بیشتر از دو سال است که این درد باهام است، هر روز و هر ساعت و تقریبا از پنج ماه پیش داره فشار خیلی بیشتری به روح و جسمم میاره، شدم محبوس در ذهن و جسمم.

از هفته ی پیش به اوج خودش رسیده است و بعضی وقت ها میشه که آرزو میکنم دیگر بلند نشوم، توان این همه فشار را ندارم.

مرگ از نظر من مثل بیهوشی است، نیست میشی، حتی متوجه نمیشی که دیگر وجود نداری، سیاهی مطلق، خودت را از آن بالا نمیبینی، تمام میشی و میری...

نظرات 1 + ارسال نظر
Pari سه‌شنبه 8 اسفند 1402 ساعت 23:31 http://Itstotime.blog.ir

سلام
ناامیدانه نوشتین..
حالتون خوبه؟
بنظر میاد اتفاقات سختی رو پشت سر گذاشتین و یا دارین روزهای سختی رو میگذرونین..
امیدوارم لبخند به لبتون برگرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد